۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

در هفته روابط عمومی؛

روابط عمومی خبرگزاری مهر تقدیر شد

روابط عمومی خبرگزاری مهر تقدیر شد

ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در برنامه ششمین روز خود که تحت عنوان «تعامل روابط عمومی و رسانه» برگزار شد، از روابط عمومی خبرگزاری مهر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ششمین روز از هفته روابط عمومی با نام «تعامل روابط عمومی و رسانه» در هتل لاله تهران برگزار شد، ستاد برگزاری هفته روابط عمومی از رسانه‌های مهر، ایسنا، ایرنا، همشهری آنلاین، دنیای اقتصاد، هفت صبح، جهان اقتصاد، خراسان، حمایت، کسب و کار و هفته نامه عصر ارتباطات تقدیر کرد.

در این مراسم آئین تجلیل از پروفسور حسام‌الدین بیان و باقر ساروخانی دو پیشکسوت حوزه روابط عمومی نیز برگزار شد.

غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی با گرامیداشت یاد پروفسور کاظم معتمدنژاد و نیز هوشنگ عباس‌زاده گفت: این دو نفر اکنون در بستر بیماری هستند اما برای روابط عمومی زحمات زیادی کشیده‌اند و برایشان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

او با اشاره به هدف از برگزاری هفته روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی یک امر واجب است و باید برای آن ارزش قائل شد. سازمان‌ها به وسیله روابط عمومی‌ها می‌توانند سالمتر به اهدافشان دست پیدا کنند.

همچنین امیرعباس تقی‌پور دبیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی بیان کرد: در هفتمین روز از هفته روابط عمومی طوماری را که با امضای 450 نفر از اساتید و کارشناسان برای ثبت هفته روابط عمومی در تقویم خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته ایم را خدمت ایشان تقدیم می‌کنیم تا بتوانیم مراحل رسمی ثبت این هفته در تقویم ا طی کنیم.

او با اشاره به نقش رسانه‌ها در برگزاری هفته روابط عمومی تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی را برای روابط عمومی‌ها دارند چرا که پیام نهادها و انجمن‌های روابط عمومی را منتقل می‌کنند.

کد خبر 2061251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha